Je bent een robot die naar de grote stad wilt, maar om daar te komen moet hij vijanden die in zijn weg staan verslaan en zorgen dat hij genoeg afval verwerkt om energie te houden.
(Deze schets heb ik gekozen om later uit te werken)
Dit spel speelt zich af in een fabriek waar je langs vijanden moet glippen, om zo een verzamelobject te vinden.
Dit spel speelt zich onder water af. Je hebt 3 soorten vissen; klein, middelmatig en groot. Hoe groter de vis is die je verslaat, hoe meer XP je ervoor krijgt. Per 5 levels krijg je een hele grote vis die je moet verslaan en dan krijg je daarna de keuze om met je XP wapens of armor te upgraden.
Er komen monsters vanuit een andere dimensie die je neer moet schieten, het worden er steeds meer en ze worden kleiner maar sterker, dus lastiger om dood te maken.
Mooie schetsen, leuke ideeen. Nu nog isometrisch perspectief en geef ook bij alle soorten 2D aan welke schets je uit gaat werken.
BeantwoordenVerwijderenEn waar zijn de uitwerkingen gebleven...???
BeantwoordenVerwijderen